Re: Toch weer het hart....
Hallo,
deze klachten heb ik precies hetzelfde ik slaap geen eens meer op mijn linker zij omdat ik mijn hart dan zo goed kan voelen dat ik er helemaal raar van wordt... de afgelopen 3 a 4 dagen wordt ik wakker met een onrustig gevoel rondom mijn borst het lijkt net of ze er alle zuurstof weghalen zo beklemt en drukkend gevoel, wat jij zegt over de angina pectoris.. ik ben ook bang dat ik dat heb, ben bij de doctor geweest die heeft alleen mijn pols en tensie gemeten dat was zo goed dat hij een ecg niet nodig vond ook werk ik nog eens in de zorg dus vraag ik iedere dag of iemand even mijn bloeddruk kan meten deze is eigenlijk constant hetzelfde, dat is dus goed!! maar toch blijf je twijfelen ik ga aankomende woensdag naar de huisarts en vraag om een ecg dat ik in ieder geval zekerheid heb....
ik heb ook nog mijn begeleider gesproken vandaag, die zegt dat ik zo gespannen ben dat het mijn spieren rondom het borstbeen zijn.. ook zegt ie dat als je zoiets voelt je er extra op gaat concentreren en de pijn alleen maar erger wordt wat ik zelf ook wel merk... de laatste paar dagen denk ik maar steeds ik heb dit al zo vaak mee gemaakt en heb het iedere keer overleeft dus niks om je druk over te maken...
toch ben ik wel benieuwd as woensdag
liefs Sandy